måndag 21 december 2015

En fråga till CQM Rolf B Johansson på Kinnarps med anledning av att fler kunder kraschat med deras felkonstruerade kontorsstol





 
 
Mail till huvudkontoret: info@kinnarpsinterior.se
 
 
 

Jag hittade fler Kinnarps kunder på internet som suttit på Kinnarps feltillverkade kontorsstolar och som kraschat under dem. Med anledning av det så skickade jag en enkel fråga till deras Qustomer Quality Manager Rolf B Johansson. 
 
Skall bli intressant och se om jag får svar. Jag tror det, för Kinnarps bryr sig om sina kunder. det kan man se på den här hemsidan, nedan. Visserligen kan de inte stava till "kompetens" som ni ser, men jag tror de svarar på frågan. Det är lätt för Kinnarps att ta fram den här uppgiften via sitt affärssystem Movex (Intentia), som de använt länge, redan innan de började tillverka de felkonstruerade kontorsstolarna.
 
 
 
 
BREV SKICKAT TILL CUSTOMER QUALITY MANAGER ROLF B JOHANSSON 16 DECEMBER 2015
 
Ang Stolskrascher av märket Kinnarps

Hej!

Tack för senast.

Jag skickade en fråga till dig på Twitter, men du har säkert inte uppmärksammat den.

Min fråga är.

Jag har varit i kontakt med fler personer med kraschade kontorsstolar och av samma anledning.

Hur många registrerade kraschade stolar är det totalt?

Hänvisa inte till er advokat, han är inte intresserad av sanningen.

Med vänlig hälsning

Kenth Lampa genom Margareta Bergqvist-Lampa

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar